Elke behandelaar heeft goede vragen.

En wij helpen u graag de antwoorden te vinden. Hieronder vindt u enkele van de meest gestelde vragen die we krijgen van professionals zoals u.

Categorieën

Behandeling
Tarieven
Garantie
Ondersteuning

Behandeling

Ik ben tandarts en ga in mijn dagelijkse werk niet verder dan eenvoudige orthodontie. Is de Invisalign behandeling goed voor mijn praktijk?

Naast het feit dat het opnemen van een eenvoudige tandbeweging als onderdeel van een restauratieve behandeling het hele proces efficiënter en voorspelbaarder kan maken, blijft de vraag naar Invisalign behandelingen toenemen.

Soms moet ik mijn behandelplan aanpassen. Kan het Invisalign systeem updates van de behandeling aan?

Onze eigen ClinCheck software is ontworpen om u te helpen de glimlach van uw patiënten tot in de kleinste tandverplaatsing in kaart te brengen, zonder giswerk en zonder te wachten. Indien nodig kunt u echter een behandelplan aanpassen en ClinCheck modificaties indienen om uw behandeldoelen beter te bereiken.

Tarieven

Ik zie nergens prijzen op de site. Waarom is dat?

Elk Invisalign behandelplan is anders. Neem contact met ons op voor meer prijsinformatie.

Garantie

Wat moet ik doen als ik denk dat een Invisalign aligner of Vivera retentiebeugel defect is en onder garantie vervangen moet worden?

De Invisalign aligners en Vivera retentiebeugels, inclusief replacements, zijn gegarandeerd conform hun beschrijving, vrij van defecten in materiaal en vakmanschap en van bevredigende kwaliteit binnen de sector. Er is informatie opgenomen over de soorten omstandigheden waarin gratis garantievervangingen mogelijk zijn en over de termijnen voor het indienen van garantieclaims.

Als u van mening bent dat het product onder garantie moet worden vervangen, kunnen deze vervangingen online worden besteld vanuit het dossier van de patiënt:

  • Aligners: ga onder het dossier van de patiënt naar Supplemental order options > Warranty > Aligner has a quality issue.
  • retentiebeugels: ga onder het dossier van de patiënt naar Supplemental order options > ViveraorInvisalign retentiebeugels > Warranty Defect.

U kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

In de tussentijd kan de behandelaar de patiënt vragen om de vorige set aligners te dragen om de tanden op hun plaats te houden.

Ondersteuning

Waar kan ik productondersteuning, training en handleidingen met uitleg vinden?

Als u eenmaal behandelaar bent, hebt u toegang tot alle hulpmiddelen die we hebben beschreven op de pagina met Ongoing Support page.
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Hulp nodig?

We zijn er voor u bij elke stap. Neem gerust contact op met een Invisalign vertegenwoordiger bij u in de buurt.

Loading...