Elke behandelaar heeft goede vragen.
En wij helpen u graag de antwoorden te vinden. Hieronder vindt u enkele van de meest gestelde vragen die we krijgen van professionals zoals u.
Behandeling
Ik ben tandarts en ga in mijn dagelijkse werk niet verder dan eenvoudige orthodontie. Is de Invisalign behandeling goed voor mijn praktijk?
Soms moet ik mijn behandelplan aanpassen. Kan het Invisalign systeem updates van de behandeling aan?
Tarieven
Garantie
Wat moet ik doen als ik denk dat een Invisalign aligner of Vivera retentiebeugel defect is en onder garantie vervangen moet worden?
De Invisalign aligners en Vivera retentiebeugels, inclusief replacements, zijn gegarandeerd conform hun beschrijving, vrij van defecten in materiaal en vakmanschap en van bevredigende kwaliteit binnen de sector. Er is informatie opgenomen over de soorten omstandigheden waarin gratis garantievervangingen mogelijk zijn en over de termijnen voor het indienen van garantieclaims.
Als u van mening bent dat het product onder garantie moet worden vervangen, kunnen deze vervangingen online worden besteld vanuit het dossier van de patiënt:
- Aligners: ga onder het dossier van de patiënt naar Supplemental order options > Warranty > Aligner has a quality issue.
- retentiebeugels: ga onder het dossier van de patiënt naar Supplemental order options > ViveraorInvisalign retentiebeugels > Warranty Defect.
U kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
In de tussentijd kan de behandelaar de patiënt vragen om de vorige set aligners te dragen om de tanden op hun plaats te houden.